چرا تحقیقات بازار موبایلی غیرتخصصی به سود کسب و کار ایرانی نیست؟
1) بیشتر از آن که سرمایه‌گذای باشد، هزینه‌ای است که با اجرای همراه با خطای بالا صورت می‌گیرد؛ و این خطا به دلیل آن است که تا به امروز، نرم افزار کارآمدی در این خصوص ساخته و فعالیتی انجام نشده است ؛
2) به پرسش های کلیدی مدیران ایرانی در خصوص شرکت خود پاسخ نمی‌دهد؛
3) به راه حل های مفید اشاره ای نمی کند؛
4) از برنامه ریزی نادرست برای پالایش اطلاعات بازار استفاده می‌کند؛
5) تحلیل درستی ندارد؛
6) در صورتی که تحلیلی وجود داشته باشد، کیفیت بالایی ندارد؛
7) پرسش های مهم را به شکل اصولی مدیریت نمی‌کند؛
8) هدف های بازاریابی و فروش کسب و کار را پوشش نمی‌دهد.


© این پایگاه شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم نیست و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع، پیگرد از طرف خدا دارد! و کسب هر منفعت مادی و معنوی بدون رعایت امانت‌داری، حلال نیست؛ از این که هر گونه کپی‌برداری را با درج لینک و هماهنگی و کسب اجازه تلفنی با اینجانب انجام می‌دهید، سپاسگزارم.
موفقیت شما آرزوی من است 💕. از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.