محتوای دسته اول پادشاهی می‌کند و اگر محتوای خوب  اثربخش تولید نکنیم، جامعه به سمت سایر محتواها می‌رود. ده ها شبکه اجتماعی و پیام‌رسان داخلی فاقد محتوا راه اندازی کنیم و تبلیغ نماییم، باز هم کاربر ایرانی به سراغ گزینه خارجی می‌رود. دلیلش چیست؟ دلیلش عدم ارائه خوراک مناسب به مخاطب است.
مسأله بزرگ مدیریت فرهنگی در جامعه ما این است که اطلاعات به صورت غیرسازمان یافته و با برنامه‌ریزی غیراستراتژیک تولید می‌شوند و همزمان انتظار داریم به نتیجه برسیم!

کارِ فرهنگی و تولید فرهنگی، نیاز به برنامه‌ریزی‌های مدونی دارد که علم و تجربه را به خدمت می‌گیرد تا بهترین خروجی را ارائه بدهد. بهترین خروجی وقتی ثابت می‌شود که مخاطبِ ما جذب این محتوا بشود.
پس در واقع ما نیاز به یک نگاه مبتنی بر بازاریابی و فروش برای فعالیت‌های فرهنگی در جامعه داریم.
اگر محتوایمان را خوب نفروشیم، مشتری ایرانی سراغ گزینه‌های دیگر می‌رود.
پس باید خوب بیندیشیم و حرفه‌ای عمل نماییم.


© این پایگاه شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم نیست و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع، پیگرد از طرف خدا دارد! و کسب هر منفعت مادی و معنوی بدون رعایت امانت‌داری، حلال نیست؛ از این که هر گونه کپی‌برداری را با درج لینک و هماهنگی و کسب اجازه تلفنی با اینجانب انجام می‌دهید، سپاسگزارم.
موفقیت شما آرزوی من است 💕. از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.