سازماندهی زمان بر مبنای ساختار زمان صورت می‌گیرد و بازاریابی شهری از جمله نگرش‌هایی است که بر این اساس استوار است.
اجرای بازاریابی شهری پیچیدگی‌های مختلفی را دارد که باید به آن ها توجه کرد.
این پیچیدگی‌ها اگر با تجربه عملیاتی و تنها بر پایه دانش نظری تحلیل بشوند، به خروجی کار بسیار صدمه خواهند زد. در مطلب بعدی تلاش می‌کنم مثالی از یک خروجی موفق برای بخشی از نمونه‌های بازاریابی شهری بیاورم.


© این پایگاه شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم نیست و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع، پیگرد از طرف خدا دارد! و کسب هر منفعت مادی و معنوی بدون رعایت امانت‌داری، حلال نیست؛ از این که هر گونه کپی‌برداری را با درج لینک و هماهنگی و کسب اجازه تلفنی با اینجانب انجام می‌دهید، سپاسگزارم.
موفقیت شما آرزوی من است 💕. از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.