مصرف کننده را باید درست بشناسیم تا بتوانیم کالا و یا خدمات خود را به وی بفروشیم.
نیاز مصرف کننده، مرحله اول فرایند تصمیم گیری برای خرید است و بعد از آن به ترتیب این مراحل رخ خواهد داد:
جستجو برای اطلاعات، ارزیابی گزینه ها، خریدو ارزیابی پس از خرید.

هر تجارت و فعالیت کاری که دارید و هر تخصصی دارید، باید بتوانید این فرایند را درک نمایید؛ اگر موفق به درک این فرایندها با همه ابعاد نمی شوید، از متخصص دلسوز و بادانش کمک بگیرید.
درک فرایند تصمیم گیری می تواند به شما در رسیدن به اهداف تجارت، پیام بازاریابی و تصمیمات بازاریابی تان کمک کند.


© این پایگاه شامل حمایت از حق مؤلف و مترجم نیست و هرگونه کپی برداری بدون درج لینک منبع، پیگرد از طرف خدا دارد! و کسب هر منفعت مادی و معنوی بدون رعایت امانت‌داری، حلال نیست؛ از این که هر گونه کپی‌برداری را با درج لینک و هماهنگی و کسب اجازه تلفنی با اینجانب انجام می‌دهید، سپاسگزارم.
موفقیت شما آرزوی من است 💕. از خدا می خواهم که شما نیز به اهداف و آرزوهای بزرگ خود برسید و آن روز مرا در جشن خود شریک کنید. خوشحال می‌شوم در بخش نظرات، دیدگاه شما را درباره این مطلب بدانم. این وب‌گاه متعلق به خود شماست. اگر احساس می‌کنید نیاز به مشاوره دارید، هم‌اکنون تماس بگیرید.